agneslovisaandersson.blogg.se

2013-05-01
15:24:43

Idag
Idag har jag verkligen inte gjort nåååått. Bara chill dag, göööötttt. Sen klockan 6 är det fotbollsträning. Ska bli kuuuuul att komma ut lite. Har varit inne typ hela dan. Gått utanför dörren en gång ( känns ju bra alltså :/ ) men aja nu lyssnar jag på musik och bara slappar. Riktigt gött ibland faktiskt. Efter att hela huset har låtit när jag har övat på "the cup song" men sjunger ju också i den men det gör inte jag , jag bara trummar eller vad man gör. Om du inte vet vad " the cup song" är så sök på youtube " the cup song" så kommer flera förslag upp. Och tryck på ett och hör på det. Det är rätt coolt faktiskt och det är roligt att lära sig, bara man tänker " fasen nu klarar jag det här" så gör man det, loovar jag <3 
 
 
 
 
/// agnes vem annars? 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: