agneslovisaandersson.blogg.se

2013-04-30
23:52:02

Hemma igen;)
Hej, Viktor kom diiiitttttt <3<3<3<3 var jätte kul på elden. Hade fullt upp där nere så hann inte ta några bilder tyvärr :(  det var verkligen skkkiiitttt kul där nere <3 love till alla er jag var med där nere , skratta Jätte mycket och va jätte lycklig. Först var vi hos några kompisar , sen gick vi till elden och sen hem till kompisarna igen och sen hem och nu sitter jag hemma i soffan och chillar . That's good
haha, det var verklige. Skit kul där nere. Viktor och hans kompis hade med sig en båt typ som dom åkte med som vi stog och kolla på och jag vinka till Viktor B.la . Sen så gick vi runt där och bara hade jätte kuuuul. Var kanske lite struligt mellan tjejerna liiittee. Men jag tror det löste sej. vi hade bara allmänt kul kan jag säga. Bästa elden eller vad det heter hittills kan jag också säga. En jätte lyckad kväll som måste göras om nästa år. 
//////// agnes vem annars? 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: