agneslovisaandersson.blogg.se

2013-04-30
07:49:29

Godmorgon
Godmoooorgon! Idag är det skola och sen är det ju ?valborg? Tror jag. Men i alla fall är det nån eld man kan gå till i dag på kasen om man vill. Det ska bli jätte kul och så ska vi hem till några kompisar på kvällen. 
idag är det skola, vi ska ha matte först och sen gympa och sen rast och sen vet jag inte. Men det blir nog chill i skolan. jag vet inte vad jag ska göra efter skolan. Men det är ju chill dag idag Ingen sport och så bara chill you know. 
 
Dagens Agnes:
dagens kläder: linne, VIF tröja, jeans, converse, ( skinnjacka,väska) 
dagens meddelande: inget! ( inte kommit nått när jag skriver)
dagens svar: inget! 
Tänker på: Viktor och vad som kommer hända och lite allt möjligt
hoppas på: att allt är jätte bra idag i skoooolan <3
ska göra idag: skola,chill, hem till några kompisar, gå till eld med dom. <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: